Завдання
шкільного
дитячого конкурсу « Ерудит»
у
номінації « Я і Україна»
1. Дай відповідь
одним – двома словами:
- Велетенська розпечена куля –це …
- Найближча до Землі зірка – це …
- Сонце
випромінює багато - …
- Що відбувається, якщо на шляху сонячного
променя трапляється непрозорий предмет -
Першим українським космонавтом
був -…
2 .Дай
відповідь « так» « ні» :
-
Без
їжі людина може прожити кілька місяців, без води – кілька днів, без
повітря – кілька хвилин.
-
Повітря
– рідке тіло.
-
Тепле
повітря легше ніж холодне.
-
Вода
буває тільки в рідкому стані.
-
Сіль
– розчинна речовина.
-
Водяна
пара не перетворюється знову на воду.
-
Повітря
погано проводить тепло.
-
Вода
не може з твердого стану перетвориться в рідкий стан.
3. Намалюй умовне зображення будь – якої рослини, що росте в твоїй
місцевості,
та познач її
органи.
4. Вікторина:
А) З чого складається грунт ?
Знайди зайве:
Повітря, перегній, кам’яне вугілля,
глина, пісок, мармур, мінеральні солі.
Б) Вибери зайву назву тварин:
Вовк, орел, корова, окунь – хижі
тварини.
Козуля, жук, лось, ведмідь –
травоїдні.
Ведмідь, горобець, колорадський
жук, карась – всеїдні.
В)
Дай відповідь одним словом:
- Яка риба має вуса - …
-
Який птах виводить пташенят взимку - …
- Які тварини сплять з відкритими
очима - …
- Які пташенята не знають рідної
матері - …
- Які птахи годують своїх дітей «
пташиним молоком» - …
- Яка найбільша тварина на Землі - …
5. Запиши в три стовпчика : а) 1 – багаторічні рослини, 2 – однорічні, 3
– дворічні:
Дуб, ясен, морква, соняшник, капуста,
калина, гладіолус, петрушка, кульбаба,
помідори, горох, шипшина, часник, пролісок.
б) тверді, рідкі, газоподібні:
Вода, аміак, крейда, олія, повітря,
молоко, йод, залізний цвях, мідна монета.
6. Продовж речення: Живі організми
відрізняються від предметів неживої природи
тим, що вони …
8. Поєднай органи чуття з тими відчуттями, за
які вони відповідають:
1 Очі а) солодкість,
кислота, гіркота,солоність їжі.
2 Шкіра б) колір, розмір,форма
предметів.
3 Язик в) дотик, холод,
тепло, біль.
4 Ніс г) різноманітність
звуків, шумів, голоси тварин.
5 Вуха д) різноманітність
запахів, ароматів.
9. Система, яка
забезпечує злагоджену роботу всіх органів – це …
10.Чим людина
відрізняється від тварин?
3 класс
Олимпиада по
русскому языку
1.
Вставить
буквы:
14б.
…рех, уж…н, п…года, м.док, к.пуста,
к.сарь, кв.ртира, .сина,
плат.е, пас.ажир, дроз., завтр.к,
ябл.к.,м.л.ток.
2.
Выполнить
звуко – буквенный анализ:
3б.
Язык, река, друзья.
3.
Подобрать
синонимы: 3б.
Охранять, труд, ходить.
4.
Разобрать
по составу: 3б.
Грибной, перелесок, соринка.
5.
Установить
соответствия:
Считать
ворон -
мало 5б.
За тридевять земель - бездельничать
Кот наплакал - болтать
Семи пядей во лбу - очень далеко
Точить лясы - очень
умный
6.Составить и записать 3 – 4 предложения на
тему стихотворения:
Звонкой песней
скворушка 10б.
Веселит
простор.
Белая черемушка
Встала на
бугор.
7.Составить и записать небольшой рассказ на
тему: 12б.
« Зачем человеку учиться читать ?»
Комментариев нет:
Отправить комментарий