Метод. разработки

                                                          

                                               Завдання
                                   шкільного дитячого конкурсу « Ерудит»
                                             у номінації « Я і Україна»
1.   Дай відповідь одним – двома словами:
-   Велетенська розпечена куля –це …
-   Найближча до Землі зірка – це …
-   Сонце випромінює багато - …
-   Що відбувається, якщо на шляху сонячного променя трапляється непрозорий предмет -   Першим українським космонавтом був -…
2  .Дай відповідь  « так» « ні» :
-         Без їжі людина може прожити кілька місяців, без води – кілька днів, без
повітря – кілька хвилин.
-         Повітря – рідке тіло.
-         Тепле повітря легше ніж холодне.
-         Вода буває тільки в рідкому стані.
-         Сіль – розчинна речовина.
-         Водяна пара не перетворюється знову на воду.
-         Повітря погано проводить тепло.
-         Вода не може з твердого стану перетвориться в рідкий стан.
3.  Намалюй  умовне зображення  будь – якої рослини, що росте в твоїй місцевості,
     та познач  її  органи.
4. Вікторина:
    А)   З чого складається  грунт ?  Знайди зайве:
           Повітря, перегній, кам’яне вугілля, глина, пісок, мармур, мінеральні солі.
   Б)    Вибери зайву назву тварин:
              Вовк, орел, корова, окунь – хижі тварини.
              Козуля, жук, лось, ведмідь – травоїдні.
              Ведмідь, горобець, колорадський жук, карась – всеїдні.
   В)   Дай відповідь одним словом:
         - Яка риба має вуса - …
         -  Який птах виводить пташенят взимку - …
          - Які тварини сплять з відкритими очима - …
          - Які пташенята не знають рідної матері - …
          - Які птахи годують своїх дітей « пташиним молоком» - …
          - Яка найбільша тварина на Землі - …



 5.  Запиши в три стовпчика :  а) 1 – багаторічні рослини, 2 – однорічні, 3 – дворічні:
        Дуб, ясен, морква, соняшник, капуста, калина, гладіолус, петрушка, кульбаба,
         помідори, горох, шипшина,  часник, пролісок.  
     б) тверді, рідкі, газоподібні:
        Вода, аміак, крейда, олія, повітря, молоко, йод, залізний цвях, мідна монета.
    6.   Продовж речення:  Живі організми відрізняються від предметів неживої природи             
           тим, що вони …
 7.Побудуй ланцюжок живлення:
          
 8.   Поєднай органи чуття з тими відчуттями, за які вони відповідають:
                    1     Очі                           а) солодкість, кислота, гіркота,солоність  їжі. 
                    2     Шкіра                      б) колір, розмір,форма предметів.
                    3    Язик                          в) дотик, холод, тепло, біль.
                    4    Ніс                             г) різноманітність звуків, шумів, голоси тварин.
                    5    Вуха                          д) різноманітність запахів, ароматів.
  9. Система, яка забезпечує злагоджену роботу всіх органів – це
  10.Чим людина відрізняється від тварин? 

  3 класс
 Олимпиада по русскому языку
1.    Вставить буквы:                                  14б.
…рех, уж…н, п…года, м.док, к.пуста, к.сарь, кв.ртира,  .сина,
плат.е, пас.ажир, дроз., завтр.к, ябл.к.,м.л.ток.

2.    Выполнить звуко – буквенный анализ:                3б.
              Язык,  река,  друзья.
3.    Подобрать синонимы:                         3б.
Охранять, труд, ходить.
4.    Разобрать по составу:                           3б.
Грибной, перелесок, соринка.
5.    Установить соответствия:
Считать ворон -                                    мало                               5б.
За тридевять земель -                          бездельничать
Кот наплакал -                                      болтать
Семи пядей во лбу -                             очень далеко
Точить лясы -                                        очень умный
    6.Составить и записать 3 – 4 предложения на тему стихотворения:
                                Звонкой песней скворушка                                       10б.
                                Веселит простор.
                                Белая черемушка
                                Встала на бугор.
    7.Составить и записать небольшой рассказ на тему:                        12б.
        «  Зачем человеку учиться читать ?»





















Комментариев нет:

Отправить комментарий