Для учеников




Домашнее задание на 26.04

Математика
 № 975, № 976 стр.154
на 27.04
№ 985, № 983 стр.155

Русский язык
Повторить правила: стр.146, 147,149.150,154, 155, 156
Упр.285 стр.158

Українська мова

Повторити правила стор.132,136, 138
Впр.299 ( б) стор.145

Читать ежедневно не менее 10 страниц.



                      



                  Конкурс Ерудит (шкільний тур)

                           Номінація «Природознавство»

1 місце – Гиленко Єкатерина – 4-Б клас, вчитель Чмих Л.П.
2 місце- Буревич Софія – 4-Б клас, вчитель Чмих Л.П.
3 місце - Бившева Мирославва – 4-Б клас, вчитель Чмих Л.П.
3 місце –Маруга Олексій – 4-в клас, вчитель Василенкова С.В.



Вітаємо переможців шкільних конкурсів

1. Конкурс читців рідної мови:

Бившева Мирослава   І місце
Сидорова Маріанна ІІ місце

2.Логіка

Бившева Мирослава І місце
Гіленко Катерина ІІ місце
Давискиба Михайло ІІІ місце

3.Українська мова

Панів Ольга ІІ місце
Буревич Софія ІІІ місце



Внимание!
Домашнее задание на карантин.

Вторник 31.01
Математика - № 587, стр.96
Укр. мова - впр.170 ( завдання на вибір), стор.82 - 83

Среда 01.02
Математика  -№ 592, стр.96
Рус.язык-  упр.200 ,стр.112

Пятница 03.02
Математика - № 595,стр.97
Укр.мова- впр.179, стор.89
Читаємо твори українських письменників









Запрошую всіх учнів до участі 

у Всеукраїнському конкурсі юних дослідників «Кристали»!


Основними завданнями конкурсу є залучення дітей до поглибленого вивчення хімії та суміжних галузей наук; формування наукових основ і практичних навичок проведення наукового дослідження.

Для участі в Конкурсі учням 1-6 класів необхідно:
     на сайті НЦ «МАНУ», щоб отримати набір хімічних реактивів для вирощування кристалів і підтвердити ознайомлення з правилами техніки безпеки під час виконання експерименту;
          До 31 березня учасники передають вирощені кристали належно упаковані та підписані (прізвище та ім'я учасника, клас, навчальний заклад, населений пункт, область) працівнику обласного територіального відділення МАНУ.
         Учасники, які не мають змоги передати кристали працівнику обласного територіального відділення МАНУ, можуть надіслати відеосюжет тривалістю до 3 хв. про процес вирощування кристалу та кінцевий результат зі своїми коментарями на електронну адресу crystals@i.ua.

    Журі Конкурсу
    •  розглядає подані учасниками кристали або відеосюжети та визначає переможців в таких номінаціях: «Найякісніший кристал», «Найбільший кристал», «Найоригінальніший кристал», «Віртуальний кристал».













    Внимание!
    С 16.12 по 24.12 - карантин.
    Необходимо выполнить задание и тетради сдать в первый день начала занятий.
    Математика
    1. № 398, № 400, № 415, № 430, №431 - 438.
    2. Повторить меры длины, массы, времени.
    3. Нахождение периметра треугольника, квадрата, прямоугольника и их сторон.
    Русский язык
    1. Повторить всё изученное об имени существительном.
    2.Выполнить упр № 157.
    Українська мова
    1. Іменник.
    2. Рід і число іменників.
    3.Впр.№ 108, 121, 128.
    Літературне читання
    1. Вірш Лесі Українки " Мамо, іде вже зима..."
    напам'ять
    2. Підготувати зошити для додаткового читання.
    Читаємо твори українських письменників.

    Увага!


    Конкурс на кращу ідею щодо розвитку міста серед молоді в рамках Грантової угоди UCBI яка фінансується USAID «Нова стратегія розвитку міста Краматорськ і громадського партнерства» під назвою

    «Моє місто майбутнього»

    Мета конкурсу:
    1. Залучити дітей та їх батьків до планування майбутнього міста. Отримати думку та бачення дітей щодо проблематики міста, цілей та мрій. Виховання активної життєвої позиції, небайдужості і розвитком творчих здібностей школярів.
    2. Залучити молодь до зазначення (артикулювання) більш значних проблем, які постають перед  молоддю міста. Визначення вектору бачення молоді для подальшого відображення у стратегічному плануванні. Що, в свою чергу, дозволить створити прийнятні умови для припинення міграції молоді з міста, а навпаки забезпечить збільшення молоді в місті.
    3. Всі зібрані ідей слугуватимуть інформацією для розроблення плану стратегічного планування.

    Умови конкурсу:

    1. У конкурсі мають змогу прийняти участь учні шкіл та молодь до 21 року міста Краматорська.

    1. Для більш справедливого оцінювання робіт конкурсантів конкурс розбито на чотири вікові групи:
    2.1. Перша вікова група – учні 1-4 класів;
    2.2. Друга вікова група – учні 5-8 класів;
    2.3. Третя вікова група – учні 9-11 класів;
    2.4. Четверта вікова група – студенти до 21 року навчальних закладів міста.

    1. В кожній віковій групі буде обрано переможців конкурсу.

    1. Для кожної вікової групи буде запропоновані на вибір варіанти творчих робіт.


    1. Конкурсанти можуть самостійно обирати техніку виконання робіт.

    1. Кожна робота повинна відповідати технічним вимогам конкурсу.


    1. Переможців конкурсу буде обирати журі за бальною системою.

    1. За кожен критерій оцінювання буде нараховано 2 бали. Переможці конкурсу будуть обирати серед конкурсантів що набрали найбільшу кількість балів.


    1. Журі буде сформовано з числа членів робочої групи по розробленню стратегії міста.

    1. Для кожної вікової групи буде наведена окрема система оцінювання та встановлені пріоритети.
    2. Роботи повинні бути наданні в установленому порядку до зазначеної дати.  Роботи, які надійдуть після зазначеного терміну в оцінюванні брати участь не будуть.

    1. Роботи переможців конкурсу і найкращі роботи конкурсантів будуть надані для загального огляду.


    1. До оцінювання приймаються виключно індивідуальні роботи. Проте це не означає що роботу конкурсант повинен робити виключно самостійно.

    1. Не є порушенням умов конкурсу допомога конкурсанту від батьків, друзів, однолітків, тощо.

    1. Головною умовою залишається подача роботи від одного конкурсанта. У разі перемоги буде зазначено лише ім’я конкурсанта що подав роботу.

    1. Роботи, надіслані на конкурс, не рецензуються та не повертаються авторам. Наданням роботи на конкурс автор підтверджує повну згоду з його умовами, а також згоду на публікацію твору (конкурсної роботи) без будь-яких претензій щодо авторського права у подальшому. Роботи можуть бути використані для передачі у дитячі будинки, реабілітаційні центри, соціальні заклади, виставки тощо.
    2. Переможці конкурсу будуть нагороджені сучасними цінними подарунками від донору проекту -  USAID.
    3. Перші три вікові групи подають свої роботи через шкільні заклади освіти в яких навчаються.  Четверта вікова група подає свої роботи на електронну адресу  зазначену в оголошенні про початок конкурсу.


    Критерії оцінювання та технічні умови для робіт

    Для першою вікової групи:

    Пропонується зробити творчі роботи:
    Малюнок або відео / відео малюнок.

    Критерії оцінювання:
    1. Актуальність теми – тема повинна відповідати тематиці конкурсу та зображати власну думку конкурсанта щодо розвитку міста. Його бачення проблематики, що саме треба змінити та/або додати місту для зручного проживання. Як саме бачить конкурсант майбутнє міста.
    2. Композиційне  рішення, підпорядковане темі конкурсу (дотримання правил лінійної перспективи).
    3. Колористичне вирішення теми.
    4. Креативність ідеї.
    5. Загальне враження від роботи.

    Технічні вимоги:
    1. Розмір малюнка – формат А-3.
    2. Робота не оформлюється рамкою чи паспорту.
    3. На  зворотному боці конкурсної роботи необхідно вказати її назву і дані про автора (ПІБ, рік народження, місце проживання (повна поштова домашня адреса), найменування та місце знаходження навчального закладу, клас (група); ПІБ учителя, який навчає конкурсанта).
    4. Для відео: посилання на ролик надається на електрону адресу зазначену в оголошенні у тексті листа зазначаються дані передбачені п.3 цього розділу.
    5.  Відео не повинно перевищувати 3-х хвилин.









    Дорогие дети! 
    Быстро пролетели каникулы. Я уверена, что вы хорошо отдохнули и готовы к преодолению новых препятствий.
    Рада видеть вас на Торжественной линейке 1 сентября
    в 9.00

    Расписание на пятницу
    1.Русская литература
                                       2.Математика  
                                       3. Русский язык
                                       4. Природоведение



    Ребятки! 
    Решите очень интересную задачу.
    Ответы могут быть разными: 14, 15, 16.
    Какой правильный?



    Ребята!

                Принимаем участие в конкурсе технического                               
                          моделирования    до 7.03.16 
           
            Умови проведення виставки-конкурсу
    На виставку-конкурс представляються роботи за такими розділами експозицій:
    -  найпростіші автомоделі;  ( не більш ніж 3 роботи)
    -  найпростіші авіа та ракето моделі; ( не більш ніж 3 роботи)
    -  найпростіші судомоделі ; ( не більш ніж 3 роботи)
    -  найпростіші механічні ігри та іграшки; ( не більш ніж 3 роботи)
    -  макети будівель; ( не більш ніж 3 роботи)
    -  вироби у стилі народних мистецтв та сучасного дизайну. ( не більш ніж 3 роботи)


    Карантин продолжен до 29.01.2016 г.
    Продолжаем работать самостоятельно!

    1.Читаем тему № 6. Зимушка - зима.
    Выполняем задание стр. 70 -71.
    ( Книга " Внеклассное чтение")
    2.Русский язык.
    Правила стр.71,72,74. Упр.142.146,149.
    3.Математика.
    Дополнительные упражнения стр.73.
    № 474,492,501,511.
    4.Українське читання.
    Стор.73 - 86.
    5. Українська мова.
    Стор.47,58, 62 - 63,75.


    С 11.01.16 по18.01.16 в школах города карантин.
    Выполняем задания!
    1.Математика: а) учим таблицу умножения;
    б) решаем задачи и примеры:

    1. Выбери примеры, правильное решение которых, равно числу 62.
    50 + 13 =
    46 + 18 =
    81 - 13 =
    84 - 22 =
     2. Реши примеры:
    5 * 3 =
    4 * 9 =
    15 : 5 =
    21 : 7 =
     3. Выбери правильное решения уравнения: 8 * 6 = ...
    86
    68
    46
    48
     4. Выбери правильное решения уравнения: 32 + 36 = ...
    86
    68
    58
    38
     5. Выбери правильное решения уравнения: 18 : 6 = ...
    5
    6
    3
    4
     6. Выбери правильное решения уравнения: 37 - 19 = ...
    16
    17
    18
    20
     7. Начерти прямоугольник, стороны которого равны 5 см и 7 см. Чему равен периметр этого прямоугольника?
    23
    24
    25
    26
    27
    20

    8. Реши задачу и выбери правильный ответ.
    У маленького велосипеда - 3 колеса. Сколько всего колёс у четырёх маленьких велосипедов.
    34
    7
    10
    12
     9. Начерти ломанную, состоящую из 4 звеньев. Первое звено равно 4 см, второе звено равно 2 см, третье звено равно 3 см, четвёртое звено равно 6 см. Найди общую длину ломанной и выбери правильный ответ.
    23
    16
    15
    6
    32
    20

    Вариант II
     1. Выбери примеры, правильное решение которых, равно числу 74.
    50 + 23 =
    46 + 28 =
    91 - 16 =
    84 - 32 =
     2. Реши примеры:
    5 * 6 =
    7 * 9 =
    35 : 5 =
    28 : 7 =
     3. Выбери правильное решения уравнения: 7 * 6 = ...
    76
    67
    46
    42
     4. Выбери правильное решения уравнения: 31 + 35 = ...
    66
    69
    76
    77
     5. Выбери правильное решения уравнения: 18 : 2 = ...
    6
    9
    3
    5
     6. Выбери правильное решения уравнения: 37 - 16 = ...
    16
    30
    21
    20
     7. Начерти прямоугольник, стороны которого равны 7 см и 8 см. Чему равен периметр этого прямоугольника?
    31
    15
    30
    32
    33
    16
     8. Реши задачу и выбери правильный ответ.
    Сколько всего крыльев у семи цыплят?
    7
    10
    15
    14
     9. Начерти ломанную, состоящую из 4 звеньев. Первое звено равно 10 см, второе звено равно 4 см, третье звено равно 6 см, четвёртое звено равно 7 см. Найди общую длину ломанной и выбери правильный ответ.
    13
    19
    27
    16
    32
    20

    2.Русский язык:а) списываем ;
    СПИСЫВАНИЕ С ТВОРЧЕСКИМ ЗАДАНИЕМ
    Составь текст из данных предложений, запиши его.

    1.Осенние дожди
    И тогда становится очень скучно.
    Хорошо, что осень скоро пройдёт и настанет зима.
    Дождь осенний - моросящий.
    Осенние дожди совсем не похожи на летние.
    Как зарядит сыпать маленькими капельками на землю, так и будет идти день, два, три, неделю не переставая.
    Под ногами слякоть, небо свинцовое, и моросит холодный нудный дождь.

    2.Михаил Михайлович Пришвин.
    Идёт человек по лесу. На деревьях тяжёлые шапки. Ёлки выпрямились. Сильные еловые лапы держат снег. А берёзы согнулись дугой. Человек стукнул палкой по берёзе. Снег с вершины свалился. Снежная красавица свободно вздохнула, выпрямилась.
    Так от одной берёзки к другой идёт писатель Пришвин. Он освобождает деревья от снежного плена.
     3. Прочитай. Расположи части текста так, чтобы получился связный рассказ. Запиши текст.
    Встреча
    Через весь лес каждое утро мальчик ходил в школу. Ему предлагали жить при школе, но он отказался.
    Мы разговорились. Мальчик жил в маленьком селе на берегу лесного озера. Там было всего несколько домов.
    Наступал вечер. В каждом доме ждали мальчика: он приносил жителям села газеты, журналы, книги.
    Я шёл по хмурому лесу. Тишина. Высокие сосны и кедры окружали меня. Вдруг я увидел мальчика. За плечами у него висели ружьё и сумка.
    б)  пишем диктант;
    Могучий дуб
    Рос на опушке могучий дуб. Был он самым заметным в округе. Стоял великан и осматривал всю местность, тихо шелестел листвой. Пышным ковром стелилась изумрудная трава под деревом.
    Однажды к дубу пришли люди и поставили скамейки. Теперь здесь с утра до позднего вечера толпился народ. Свежесть манила всех. На опушке любили играть дети. Всем дуб дарил радость. Хорошо посидеть на мягкой травке! Это стало любимое место отдыха.
    Слово для справки: осматривал.
    Задания
    1. Запиши по одному примеру из текста в каждый столбик:
    Проверяемые безударные
    гласные в корне слова
    Парные звонкие и
    глухие в корне слова
    Непроизносимые
    согласные в корне слова



    2. Подбери синонимы к словам:
    изумрудная – … ;
    могучий – … .
    в) повторить части речи.






    Дорогие ребята! Поздравляю вас с Новым 2016 годом!Пусть ваши желания обязательно исполнятся. Не болейте, дружите друг с другом, любите своих родителей, стремитесь к знаниям!



    С новым  2015 - 2016 учебным годом!
    Сегодня особый, торжественный день,
    Взгляни же на мир этот ты веселей!
    Тебя ждет открытий чудесный поток,
    Ведь школьная жизнь – знаний новых исток.
    Сейчас ты еще лишь в начале пути,
    Настройся с победой его ты пройти,
    Дари одноклассникам сердца тепло.
    С днем знаний тебя! И учись хорошо!
    Приглашаю всех на торжественную линейку!














    1 комментарий: